3 Temmuz 2018 Salı

Milli oluyorum

Selam millet

Valla yazımı kaç kişi okuyacak bilmiyorum ancak içimden ne geliyorsa yazıp yayınlayacağım..
I am excited yani gerçekten heyecanlıyım.
Kısaca ben : özel bir bankanın Ödeme Sistemleri iştirakinde birim müdürü olarak çalışıyorum milyonlarca müdürcükten biri yani çok da anlatmaya gerek yok. İş idare et, personel idare et , sorunlu kişilerle uğraş, hele ki biri sana sinir sistemimi alt üst edecek ukala ukala bir Mail yazsın! Allahh !!!!  Pençeleri çıkart  ve kurumsal kimliğinden çıkmadan e mailine merhaba yazarak başla sevgiler yazarak bitir arada da hırsını alacak bütün lafları sok ‘ bu biraz ağır oldu ‘ de bir kısmını sil  ve ‘geri zekalı ’ diyerek maili  Send’le.  Rahatladık mı?
Aslında  iş değilde insanoğlu ile uğraşmak daha zor dostlar. Bitmek tükenmek bilmeyen her gün kendini yenileyen ve hırslardan beslenen EGO’lar .
Merak etmeyin sütten çıkmış ak kaşık  değilim! Yok mu ? bende de var hatta alası var yok diyen zaten bizden değildir. Külahıma anlatsın..
Tabi ego olsun hiç olmasın demiyorum ancak  seni idare eden o olmasın idareyi bir kaptırdın mı s...tın!  Emin ol senden siniri, uyuzu, kendini beğenmişi yok! Sevilmeyen insansın... İdare et demesi kolay tabi!  Ama yapması değil hemde hiiiiiiç değil hemşerim.. Hani bazen birileri için ‘ne kadar mütevazı, ne kadar olgun, alçak gönüllü, ay şöyle ay böyle ’ deriz ya, işte onlar bunu bir parça başarabilenler kardeşim ve Helal olsun !! Alayına helal olsun hem de.
Ego ya nereden geldim bilmiyorum ancak çıkmam lazım.  Aslında ilk yazımda bu kadar  samimi olmamalıydım daha ciddi olmam gerekirdi zamanla gevşerdim ancak dedim ya içimden ne geliyorsa yazacağım diye. Kasılmanın da bir anlamı yok hem yeni gelin gibi ne o öyle :)
Çocuklarıma da bazen böyle yapıyorum acaba iyi bir anne miyim ? Onlara göre çok iyiymişim beni mi yiyorlar yoksa bilemedim .. Eşim de memnun e sanırım doğru yoldayım. 2. Evlilikte insan daha bir   ince ayar oluyor belki de ondan seviyor . Ben de seni seviyorum adamım )
Kendimden az çok bahsettim bugünlük bu kadar e ilk yazım bir de uzun tutmayayım.. ilk ziyaretin kısası makbul ..
Yazılarımda herşeyden bir parça bulacaksınız ancak asıl becerim ya da yetenek mi diyeyim bilemedim INOVASYON . Bana yazın ! hangi konuda inovasyon yapmak istiyorsunuz ? nasıl bir fikir arıyorsunuz vs kendimi kamuya açtım yazın bana  ;) yardımcı olacağım söz !

Hadi eyvallah !

4 yorum: